Manychat

14 užitečných pomocníků pro zrychlení vašich procesů

Minule jsem tu psal příspěvek o tom, jak jsem nahradil 3 programy (Asana, Toggl a Evernote) za jeden ClickUp. A slíbil jsem, že ukážu, jaké automaty se mi točí kolem toho všeho. 
Minule jsem tu psal příspěvek o tom, jak jsem nahradil 3 programy (Asana, Toggl a Evernote) za jeden ClickUp. A slíbil jsem, že ukážu, jaké automaty se mi točí kolem toho všeho. 

Minule jsem tu psal příspěvek o tom, jak jsem nahradil 3 programy (Asana, Toggl a Evernote) za jeden ClickUp. A slíbil jsem, že ukážu, jaké automaty se mi točí kolem toho všeho. 

Here we go …  shora dolů 👇

  1. Export New Contacts -> Email

Jednou týdně mi pošle seznam nových kontaktů v mém CRM do e-mailu. Abych si v nich udělal pořádek.

  1. Asana -> ClickUp (1x 4 hod, 7 – 20 hod)

Zápis nových úkolů z klientova Asany do mého ClickUpu

  1. Freelo Tasks -> Eda ClickUp

Zápis novice úkolů z klientova Freela do mého ClickUpu

  1. Hours worked today – ClickUp

Do Slacku odeslaná zpráva, kolik jsem ten den natankoval pracovních hodin.

  1. Check running time tracking

Pokud běží měření času u jednoho úkolu víc než 3 hodiny, dostanu na Slack upozornění.

  1. Sent Email -> New Pipedrive Contact (Hlava)

Při odeslání e-mailu se mi adresa příjemce uloží do Pipedrive, pokud tam takový kontakt ještě nemám.

  1. Sent Email -> New Pipedrive Contact (Neternity)

Totéž jako 6., jen k jinému e-mailu.

  1. Set tasks to Billable (Clients)

Automaticky nastavuje úkoly do stavu billable.

  1. Summary of revenue to be distributed

Seznam příjmů na účtu za minulý měsíc a jejich rozdělení.

  1. Update ClickUp task to Waiting -> update Due Date +7D

Když přesunu úkol, že čeká, automaticky se mu nastaví deadline na  + 7 dní.

  1. Weekly Tasks Report

Týdenní report otevřených a čekajících úkolů.

  1. Instant Timesheets Generator (ClickUp)

Generování timesheetů do mé interní Google Sheets tabulky ke kontrole. Spouštím tlačítkem z mobilu.

  1. Invoices & Client Timesheet Generator

Předání timesheetu do klientského Google Sheets ke schválení + vytvoření faktury v iDokladu.

  1. Tasks Closer

Úkoly, které jsou na faktuře, jsou v ClickUpu uzavřeny (archivovány).

 

Teď když jsem to sepisoval, říkal jsem si, že kdybych tohle všechno dělal ručně, tak kromě toho, že bych s tím strávil několik hodin týdně, ale hlavně kdybych to všechno chtěl opravdu dělat, jako že bych chtěl, asi bych se z toho úplně normálně posral.

A jak jste na tom vy?

Tak hezký automatizovaný den! 😉