Manychat

Zjednodušení pracovního procesu a ClickUp

JAK JSEM ZMĚNIL SVŮJ PRACOVNÍ SET-UP? Zlepšil evidenci úkolů, měření času a tvorbu poznámek. Překopal správu informací. A ještě ušetřil pár stovek měsíčně.
JAK JSEM ZMĚNIL SVŮJ PRACOVNÍ SET-UP? Zlepšil evidenci úkolů, měření času a tvorbu poznámek. Překopal správu informací. A ještě ušetřil pár stovek měsíčně.

JAK JSEM ZMĚNIL SVŮJ PRACOVNÍ SET-UP? Zlepšil evidenci úkolů, měření času a tvorbu poznámek. Překopal správu informací. A ještě ušetřil pár stovek měsíčně.

Nechte se inspirovat…👇

DŘÍVE:

1) Asana: Evidence projektů a úkolů

Asana je skvělý nástroj, mám ho moc rád. Jenže správa dokumentace, zápisy ze schůzek nic moc. Tedy spíš nic, než moc.

2) Toggl: Měření a evidence času.

Každý úkol, na kterém pracuji, si měřím. Toggl je skvělý nástroj na měření času. Má i aplikaci pro mobily a počítače. Jenže možnosti integrace na Asanu trochu kulhaly. 

3) Evernote: Zápisník.

Evernote jsem používal snad 10 let. K velké spokojenosti. Jel jsem tam komplet GTD. Jenže propojení s úkoly v Asaně žádné. A já potřeboval (chtěl) mít úkol + zápis z jednání + dokumentaci na jednom místě.

===== ✂ ====

NYNÍ:

A tak jsem jednoho dne vše nahradil aplikací ClickUp.

Ani ClickUp není dokonalý, leč spojuje vše výše uvedené do jedné snadno použitelné aplikace.  

Má správu projektů a úkolů jako Asana, integrované měření času jako Toggl a hlavně úžasně propojené poznámky a dokumenty se vším ostatním! Podobně jako Craft.

>> Ne vždy musím za každou cenu integrovat víc aplikací, jenom proto, že to umím. 😉  <<

V našich končinách ClickUp moc známý není, ale penetruje trh hodně rychle.

Příště ukážu, jaké všechny automatizace kolem ClickUpu mi pomáhají mnoho věcí dělat efektivněji.

Tak hezký automatizovaný den. 😉