Aplikací pro chytré personalizované rozesílání e-mailů existuje celá řada a spousta z nich jsou víc než dobré. Active Campaign je jedním z těch, které jsou na špičce.
Kromě základních funkcí, které může nabídnout jakákoliv jiná aplikace, tedy odesílání e-mailů, segmentace, časování kdy se mají e-maily poslat, či uživatelská pole, Active Campaign disponuje vizuálním editorem pro tvorbu automatizací e-mailových kampaní.
V něm si můžete „naprogramovat“ cestu, jak se bude e-mailová kampaň odehrávat. Lze použít časování, opakování, rozdělování nebo podmínky s možností reagovat třeba i na to, zda dotyčný příjemce e-mail otevřel či klikl na odkaz.
Příklad automatizace:
- Odesílej postupně 4 e-maily na každou adresu
- Pokud uživatel klikne na odkaz v libovolném e-mailu, začni posílat sadu jiných 2 e-mailů
- Pokud se uživatel zaregistruje na on-line schůzku prostřednictvím nějaké externí služby (např. Calendly nebo YouCanBookMe), přestaň posílat další e-maily.
- Pokud uživatel klikne alespoň na 1 odkaz, zapiš si ho do CRM
Ukázka vizuálního editoru:

Zdroj: https://www.ventureharbour.com/email-marketing-software-tools-one-best/
A bavíme-li se o integracích, Active Campaign je i v tomto velice silný. Ve formulářích, e-mailech, nebo webhook odkazech lze používat klíčové proměnné. Více informací na této stránce Active Campaign – Personalization Tags.